måndag 24 mars 2014

Ta stygnen

väga Lily och fika med mammisarna/bäbbarna! På dagens agenda.
De två första gruvar jag mig för. Det sista längtar jag massor efter.
Jag har varit på galet dåligt humör.
Usch jag hatar det. Jag vill härmed be alla som kommit i min väg om ursäkt för mitt hemska humör. Vet vad det beror på men ändå. USCH! Hoppas på en snar förbättring. Idag skiner solen så det finns förhoppningar.
Jag har som sagt sålt vaggan. Kändes lite sorgligt. Som att nåt avslutas liksom. Nåväl den fick inte plats, för vi ska börja inhandla leksaker till L ist. Nu har hon inte så många. Jag vet inte men jag har inte sparat så mkt från det E och E var små. Endast lite plast tåg/bilar/flygplan, BRIO tågbana, bygghinkar och DUPLO. Jag vet att jag har rensat massor vid flytt tidigare men nåt mer borde jag väl ha sparat? Nåja då har hon saker att önska sig vid födelsedagar och Jul :)
För tillfäller har hon sina favoriter: Punkar´n, Minan, Pepparkaksgumman och planet.