lördag 22 mars 2014

Livet återvänder

..om än sakta.
Igår natt sov jag 1h. I natt ca 4.
Jag är GUL på kinden idag, har inte så ont (har som eg. aldrig haft så ont mer än när jag ligger).


Jag tränar käken så som läkaren rekommenderade (ska förklara hur i ett senare inlägg).
Det har snöat mer de senaste 2 dygnen än det har gjort hela vintern typ. Solen skiner. Vackert!
E och E kom igår. Asså dem är så fina, stora, gulliga, underbara, snälla. Älskar.

Det blev inget födelsedagsfirande igår direkt. T fick lite presenter på morgonen innan han körde mot jobbet och sen var han inte hemma förrän vid 20.30 å då var vi båda så trötta. Tur han har kanonbra kollegor som uppvaktar honom me gofika!
Igår åt jag en smörgås! Det tog nog 1 h att knapra i mig den men det var det värt. Gör som sagt inte direkt ont bara jävligt svårt att tugga rent tekniskt. Det var den godaste mackan på riktigt länge kan jag säga. Annars har jag ätit mosat och soppor. Vikten ner 2.3kg sen i onsdags. 
Ägg och Avokado!
 
 Lily fortsätter att äta gröt och lite annat i puréform. Det går ok faktiskt. Välling är fortfarande icke en favorit. Hon äter lite. Igen. Väga till veckan. Hon är galet gullig iaf. Och glad!