fredag 28 mars 2014

Mustasch linne

Det blev nog minst 3h i ensamhet på stan för mig igår. Ärligt, jag njöt av att strosa fram och tillbaka planlöst i solen. Tänkte att jag nu bara skulle besöka butiker där jag hittar saker till MIG. Träffade en gammal kompis (Ebbas gudmor) på KappAhl, fikade nere på smedjan i lugn och ro, gick fram och tillbaka storgatan upp och ner, testade en drös kläder och underkläder, tog på och av mig solglasögonen vid behov.
Summa: Fick skoskav, fick träningsvärk och blev svettig av allt provande, insåg att jag har fått större bröst (fördel ingen), inget av det jag provade åkte med hem, solglajjorna gick sönder i väskan, köpte en handsprit (för att inte kamma hem noll av denna shoppingdag), och kläder till Lily. Men det var en härlig stund för mig själv!



Idag kommer min bror. I skrivandets stund sover L och jag inmundigar min 2a frukost för dagen. Jag vaknade 5 (L sov heeela natten), gav henne mat och somnade aldrig om så jag klev upp före 6 och åt frulle nr1 solokvist! Solen skiner och fåglarna kvittrar (tror jag..fåglarna asså). OM drygt 30min ska jag bege mig mot Kallax. Ha en trevlig helg!