måndag 10 mars 2014

Helgen

passerade i rasande fart men med ett stort innehåll.
Sol, vindar, Ikea, besök av Lilys farmor, storhandling och massor mer.
Ikea gick lysande  med älskling, L och Ebba.Vi shoppade allt mellan himmel och jord (bara nödvändigheter ;) ) och tryckte ihop oss i bilen på vägen hem.
Idag Lyser solen igen! Tyvärr envisas det med att blåsa så förbaskat, men det är ju vardag här i denna staden. Ska ta mig iväg på en prommare mot LTU-hållet å kolla om Emma har en minut över till kaffe och skratt.
Imorgon ska jag och L på barn och kolla upp hennes hud/eksem/allergi. Kl. 14 ska vi träffa de andra mammisarna och gobäbisarna. På onsdag tror jag inte jag har nåt inbokat eller planerat..va skönt! Torsdag ska jag försöka ta mig iväg med biljäv.. på Volvo. Fredag doin´ naathing!
Ser på nyhetsmorgons väderleksrapport att det ska bli sol och varma grader i flera dagar framöver!
Om 1v lägger jag mig på operationsbordet och får käken fixad. Hoppas verkligen på att det blir bättre. Har ont och är less. Gruvar mig dock. Planerar för att äta soppor och annat flytande/lättuggat.

KÄRLEK!