söndag 16 mars 2014

Operation.

Imorgon är det då dagen D.
Har laddat med soppor av olika slag (färdiga som man kan krydda upp), ska koka en stor panna egen av röda linser, paprika, hela tomater, lök och vitlök samt diverse kryddor. Götta.
Jag har funderat ut frukostar..inte direkt kommit fram till nåt vettigt men hoppas på att jag kan mosa kokta ägg med örtsalt samt kanske om jag har tur äta ost! Kaffe lär ju inte vara ett problem. Bär och yoghurt kommer att blandas till smoothies. Sen har jag bunkrat upp med frukt och grönsaker som jag ska göra juice av i min juicemaskin! Jag kommer drömma om mat. Det är jag säker på.


Idag söndag ska vi åka till Lilys farmor i Boden och chilla :)
T är och köper en mörkläggningsgardin för jag vaknar vid 4 och somnar inte om pga. att det är ljust! Dessutom vaknar Lily rätt tidigt numera och det kan ha å göra med att solen skiner in i vårt sovrum. Nice med sol men inte för tidigt och inte i sovrummet.
 
Igår var vi på stan och spanade. Lily fick sig lite kläder från KappAhl av märket Hampton Republic, som nu har kommit för kids i strl 86 och uppåt. Jisses det är söta saker. Hoppas de kommer passa i slutet av sommaren/hösten!
 
Vi tog också en lunchpaus på Waynes. T åt pasta, jag (som vanligt) en sallad med räkor och Lily sin välling. Hon satt i sin vagn och spanade på folk som gick förbi :) Mysig dag på stan! <3
 

Jag får återkomma med info och bilder vad gäller operationen. Hoppas verkligen jag kommer kunna gapa/gäspa/äta/tugga/osv utan att det ska göra saaaaaaaaaaaatans ont varje gång. Ha det fint så länge!