måndag 3 mars 2014

Måndag

Hej å hå tiden gå.
Helgen passerade i raketfart men med ett stort innehåll.
Dop på lördag innebar förberedelser modell "litemera" på fredag.
Tog god tid på mig så jag slapp känna stress.
Jag orkar inte dra dopet i sin helhet men jag kan säga som så att vi var väldigt nöjda och glada efteråt. Prällen var bra, psalmerna fina, Lily gullig, gästerna fina och glada, dopmat/fika gött och trevligt och doppresenterna fina! Summa: Kanondag!
Nu heter vår dotter LILY SOFIA <3
Jag har bara några halvtaskiga bilder från mobilen att bjuda på så länge.

Nederluleå Kyrka

Götta

Fina bakelser med rosor

Lily-Lilja

Ett par av presenterna

L har tagit STORA KLIV i utvecklingen den här senaste veckan.

Hon har rullat från rygg till mage!
Hon har ätit fruktpuré och mosad banan!
Hon har börjat somna tidigt på kvällarna!
Hon har börjat äta mer!
Hon har blivit betydligt starkare i nacken!


 
 
På torsdag ska jag på 4mån koll. Jag känner verkligen att hon blivit tyngre och man ser ju både på henne och kläder att hon är lång!
Hade tänkt försöka ta mig iväg på badhuset med alla Kidsen. E och E är inte här i veckan men jag hoppas få med mig dem. Idag åker jag, L och mamma till Piteå och hälsar på pappi samt botaniserar i butiker :). På återhörande.