onsdag 18 juni 2014

Vikt, fogar och fötter.

Nej min vikt finns inget att säga om..den är konstant. Lilys däremot, det var nästan en chock men denna gång positiv, upp 400g på 1v!! *glad *lättad
Träffade en gammal chef på BVC som också fått en liten tjej. Kul!
Var och tränade vattengympa igår på dan (mamma E och E vallade L på stan och käkade glass) och sjukgymnast på em. Han konstaterade inflammation i foten och höftledssenan (tror jag det var) samt ett knäproblem som jag dragits med länge. Mina fogar är inte heller läkta sen graviditeten. Fick råd och träningsprogram hemma och ska tillbaka om en vecka. Ska ev göra sulor på sikt med tanke på att jag går mycket.  Fortsätter med vatteng. och indoorw. Med tanke på det väder som råder blir det inte mkt utewalking nu! 
Lily är fortfarande ett med sina fötter. Klackarna i taket för det mesta :)