torsdag 12 juni 2014

Torsdag

Idag är det halvmulet och lite småregn i luften.
Igår var d blåsigt men ack så härligt med sol på vår mammagrupp-träff vid museet.
Alla är så himla söta å goa. Barn som mammor :)
Jag och L var inte hemma förrän 17 å hon var vrålhungrig och vråltrött. Nej hon skrek inte men hon asgarva då jag busa med henne i vagnen.. haha sånt där tröttskratt ni vet! :)
Idag kommer ev. Emma hit. Ska bli kul å surra över en kaff.
Imorgon ska jag E och E´s faster Camilla och förhoppningsvis alla barnen ses. ute om d är väder.
Alltså hur djävulskt mkt pollen är det inte ute nu.
Jag var tvungen å slänga i en maskin med alla utekuddar/överdrag för de var totalt GULA!
Det har regnat pollen i natt för tom blommorna med dess blad var gulfläckiga.

L har varit lite smågnällig igår/idag och jag anar ett utbrott av tand nr 2 på sikt. Hon gör som innan den 1a. Spottar ut nappen som att d gör ont å suga.. den som väntar på nåt gött.
Vi över på att sitta. Än så länge går d hyffsat i soffan.