fredag 6 juni 2014

Nationaldagen

Jag är galet trött.
T har haft magknas å det grövsta sen i tisdags (stackars stackars) och då har man liksom varit själv å styrt upp allt. Jag har snorat och kraxat och varit så jävlar (sorry) trött. Kidsen har skött sig exemplariskt (tror jag..jag mins inte..men jag har en känsla att det varit så, för så är det oftast). Musikalen var jättebra och trots att det var 100grader varmt i lokalen (och då överdriver jag inte så mycket) så höll både jag, Lily och mamma ut till slutet. Stolt över er E och E :)

 Fina bilder där båda var med! Finaste ungar <3

Idag har vi firat nationaldagen med att köpa skor till skolavslutningen. Emil hitta ett par efter 2 min (som vanligt) Ebba hitta inga efter genomgång av ALLA butiker i stan. Vi får kolla Storheden i morgon annars blir d barfota.
Vi har också (jag och alla kidsen) varit på 8års kalas i Jämtön. Alltid så galet gott och mycket fika! Sen hade Anne styrt upp en så himla god Peking soppa som vi mumsade i oss till middag. Måste göra det nån dag.
Nu kraschat hemma i soffan.
Har bokat vattengympa imorgon kl9.30. Mamma agerar barnvakt till L under den timman. Yes det känns som att det kommer se ut såhär.

Sov gott.