onsdag 11 juni 2014

Sommarlov & 7mån

Sommarlov för de stora kidsen. Grattis till er! Ni är så värda detta :)
Igår var det avslutning i domkyrkan. Alltid lika vackert och jag får alltid bita mig i tungan för att inte storlipa! Ni är så underbart fina mina älskade barn och jag är mäkta stolt över er!
(har tagit riktigt fina bilder med T´s kamera men dessa brukar ta lite tid att få in på datorn så nöj er med mobilbilder)

Idag blir Lily 7mån. GRATTIS ÄLSKLINGEN!
Hon har som sagt fått en tand under den senaste månaden.
Hon är lätt att söva på dagarna, och sover rätt gott på natten (om man bortser från tandsprickningen som varit i några veckor nu). Hon äter som en häst. Därför blev jag lite förvånad/tyst när vågen på BVC visade -100g......... BVC tanten sa att d var pga. förkylningen hon fick dras med för ca 2v sedan. Barnläkaren från Sunderbyn ville att vi skulle väga om 1v igen. Hon är nu 70cm, precis som jag gissade!
Idag ska vi gå och fika med mammagruppen vid muséet, kanske du kan få en mjölkfri bakelse gumman?! ;)
Alltid med fötterna i vädret! 
Ha en fin dag alla.