måndag 16 juni 2014

Måndag igen

Helgen passerade, som vanligt väldigt fort..
Det har varit festivaler och stadsdelsdagar. Vi har besökt en del av dem.
Igår Barn-HLR, verkligen nyttigt och suveränt att lära sig.
http://www.hlr.nu/start
Jag har varit på ytterligare ett pass på sensia. Indoor Walking.
Jag trodde inte jag skulle klara hela passet (45min) utan att jag skulle lämna efter 15-20, men grymt stolt över mig själv stod jag pall hela passet :) å yes jag har träningsvärk idag men inte som jag hade förväntat mig (intekunnaröramiggåståellersitta-ont) utan lite lagom. jag kommer helt klart gå fler ggr.
Imorgon ska jag på vattengympa igen och senare på dagen till sjukgymnasten. jag ska försöka klämma in ett sh´bam pass och ett zumba pass på sikt.

Idag är d dags för omvägning av L på BVC. Jag gruvar mig en smula.
Efter det ska jag och A-L äta surströmming! E och E har valt att stanna hemma ;)
Det är fortfarande en djävulsk massa pollen. Jag är övertygad om att L känner av det. Hon har nyst 6ggr nyss och i natt har hon varit täppt och kliat sig i ögonen, precis som jag har gjort i natt. Jag ska fråga läkaren på barn i s-byn vad man kan göra för jag antar att hon kommer höra av sig ang. L vikt.
Vädret är som det brukar vara här uppe i juni. Med risk för att låta gnällig och bitter, skit. Kallt och blåsigt med en skvätt regn emellanåt.
Återkommer, jag måste ta hand om en söt 7månaders.
POK