onsdag 25 juni 2014

Sol igen..

..tack gud.
I morse var jag och Ebba på vår planerade hotellfrulle. Clarion har den bästa i stan helt klart. Tyvärr var Ebba förkyld så aptiten var kanske inte så stor, men jag tror hon njöt ändå :). Det bidde våfflor, bacon, mackor, te, kaffe, juice, ostar, frukt och ägg. Allt i en salig röra.


Igår var jag å träna. Körde CT i 30 min (sh´bam var inget för mig tyckte sjukgymnasten, inte än iaf), hade lite ont i foten, knät och höften sen tidigare så jag tog det hyffsat lugnt. Kändes bra efteråt.
Målet är att inte ha så ont och att bli lite starkare/ha mer ork OCH gå ner de 5kg jag har kvar från graviditeten.
T har varit ledig 2dagar, fasen va skönt d är när vi båda är hemma med L. Älskar å va hemma med familjen. Hur ska det bli å jobba sen. Det enda som är bra med det är pengarna haha ;). Hoppas man hittar nåt man verkligen trivs med.
Lily är galet gullig och busig nu. Hon sitter bättre och bättre själv men än vågar man inte riktigt "lämna" henne sittandes, på golvet då såklart. Eftersom jag har sjukt svårt att sitta med henne på golvet (ajaj i fogarna) så får hon sitta mest i soffan.


T är med jobbet på CG´s ikväll. Härligt och gött för dem alla.
Det verkar som att mammagruppen ska styra upp en dejt på Hägnan på fredag! Nice.
God Natt på sikt!