måndag 2 juni 2014

Järnspett i nacken.

Det var bara förnamnet kan man lugnt säga.
I natt har jag knappt kunnat ligga ner (stå känns ju som ett mindre lyckat alternativ).
L har tjorvat och jag har sovit i princip noll. Näsan har dessutom varit tjock med snor samtidigt som den har runnit som en kran. Vid 4-tiden i natt gick jag upp, snöt mig och tog 4 olika värktabletter samt värmde vetekudden. Somnade kl. 6.30 när jag tvingade T att gå upp med L. Man kan säga att det funnits bättre nätter.
Dock tror jag tabletterna har verkat en smula för nu kan jag röra på mig lite :)
Gamnacke!

Idag måndag blir det noll knop för min del.
Eventuellt ska jag styra upp kläder till Emil.
Imorgon Tisdag mammalunch om mitt snor lägger sig och kidsens musikal kl18.
Onsdag ev träffa Emma å stan och kl14 ska Emil till tandläkaren.
Torsdag ev träffa A-L.
Fredag är T ledig igen och vi ska väl förhoppningsvis hinna umgås stor del av dagen.
Lördag är tanken att jag ska bjuda hem LTU tjejerna på nån slags förtäring och babbel.
Söndag är vilodag.

Nu ska jag gosa med lillan.