söndag 22 juni 2014

Söndag

Midsommar helgen börjar lida mot sitt slut.
Helgens överraskning: vädret har varit något bättre än jag förväntade mig.
Jisses vad vi har ÄTIT! (vi brukar göra det då vi är lediga tillsammans, vårt nöje liksom haha).


Vi har storstädat i helgen, låter trist men fasen va skön känsla sen.
Har aldrig bott i en lght som blir så dammig?! Beror det på att vi tvättar var och varannan dag och hänger tvätten på tork inne?
Lily har som sagt fått sin andra tand på midsommar. Gud hon är så söt när hon skrattar.
Kommer se ut som en liten hamster när tänderna kommit upp ordentligt hihi.

Jag har börjat fundera massor på skolan. Gruvar mig en aning (kommer bli tight med plugg och barn) men jag får kämpa på helt enkelt. Inte boka in så mkt annat på veckorna kanske. Det ska bli kul å göra praktik. 1v på operation med B och 3 v på förhoppningsvis AVA eller AKUTEN. Ska läsa lindrande vård och vårdpedagogik också, sen är jag KLAR! Ska vara hemma med L till i feb ser det ut som sen är d bara å söka jöbb! Jag fattar inte hur fort mammaledigheten har gått.. *gråter en skvätt*

Idag söndag ska jag träffa mamma på stan (T jobbar)
Imorgon ska jag till tandis.
På tisdag ska jag klippa mig, till sjukgymnasten, bilen ska besiktas (t ledig så han tar tag i den saken) och jag ska på sh´bam på kvällen.
På onsdag har vi planer på att åka till Pite´ (t ledig), jag har även planer på att hotellfrulla med Ebba.
På torsdag och fredag har jag än så länge inga planer..vad jag vet iaf. :)