måndag 30 juni 2014

Nu va´re ett tag sen.

Dagarna har gått fort. Jag har inte haft tid eller ens lust att blogga men här kommer en uppdatering.
Vädret har varit betydligt somrigare sista dagarna och igår var vi faktiskt på stranden (här är nere på klintis) premiär för mig och Lily! Ebba bada såklart :)



I fredags var mammagruppen på Hägnan och picknickade. Som vanligt riktigt nice. Kul å se alla småttingars utveckling och hur söta de är. Solen sken och fåglarna, samt alla de andra djuren, kvittrade, gnäggade och grymtade glatt.


Lördag blev d Hägnan igen denna gång med alla kidsen å en kompis till Ebba. Vi fika, kollade loppisen i kyrkbyn som är varje lördag och djuren då såklart. Härlig dag!



Idag är det ytterligare lite varmare ute. Vi ska åka till Udden å va med "momme". 

Imorgon är t ändligen ledig igen. Vi åker nog ut i solen om d är väder och på kvällen ska vi ut å käka på Waldorf med mamma. Tradition varje sommarlov. Götta.

Lily har sovit extremt dåligt sista nätterna och jag är ett vrak! Undra om d är tänderna, växtvärk eller annat... USCH va jobbigt det är å va vaken på natten. Hon är inte "pigg" har bara svårt att komma till ro och jag sover ju som en kratta då såklart. Dessutom har jag haft djävulskt ont i axeln i natt efter träningen igår. :( , idag känns den bättre dock. Bara å kämpa på..vad ska man annars göra liksom?! Jag passar på att sova nån timma på morgonen då T stiger upp med henne. Hon är söt som socker iaf :)
Vrak!