söndag 4 maj 2014

Tack!

Alltså vi ligger sjukt efter med tack-kort från dopet. Det är faktiskt så jag skäms!
Nu får vi fasen ta tag i det älskling.
Sen undrar jag en sak. Hur många pyjamasar har ni (som har SMÅ barn) till era kids?
Vi har 2 till L. Ja det är några för få men jag läste på BB blogg att hon har 10...till sin bäbis. Behöver man verkligen så många. Tvättar hon aldrig? Jag fick ändå ett slag av dåligt samvete ang. vår pyjamasgarderob till L och idag ska vi inhandla några fler. Hon har nu strl. 74/80. Pyjamasar har också en tendens att alltid kännas för små.


På fredag ska vi åka tåg. Upp till min födelsestad och T´s pappa och bror. De bor och jobbar där på veckorna. Har en önskan om att besöka Jukkasjärvi kyrka där jag är döpt. Det är alltid lite kul att åka dit när man väl är där uppe liksom. Kan tänka mig att ishotellet har tinat..eller?