torsdag 22 maj 2014

Det finns dagar som är jobbigare än andra.

Emil steg upp kräktes och gick å la sig.
Ebba har dragit sin (för våren) sista tand.
Jag har varit galet trött pga. sömnbrist och för mycket knallande i ej lämpliga skor. Aj i fötterna.
Dock har jag igår införskaffat sköna, lämpliga skor för promenad och jogging. Har aldrig joggat så det blir en utmaning vill jag lova.
Lily har skött sitt idag. Hängt med till tandis, sovit på utsatta tider, ätit som en hel karl (eller iaf som en normal bäbis typ) och allt annat som en bäbis gör som inte riktigt är så intressant att berätta om. Nånsin faktiskt! Om någon..

Jag har gjort jordgubbs-/hallonmilkshake till E och E.
Ska senare vispa ihop en plättsmet. Känns lagom för en mun med utdragna tänder samt en magge som mått sämre idag. Älskling jobbar nog över idag, men när han kommer hem så finns det även Pulled Pork att mätta sig med. Jag är ju fasen ett fruämne! ;)