lördag 31 maj 2014

Sjukstuga

Från ingenstans började snoret flöda ur L näsa.
Såklart var d torsdag kväll då jag och T lite spontant planerat torsdagsmys.
Myset kunde packas ner i en låda, ligger där nu och väntar..å väntar..
Det blev en natt med ledsen lilla och dödströtta föräldrar. Tror vi sov 3-4h eventuellt.
Stackars T som skulle jobba premiär på jobbet typ 12h.
De stora kidsen kom efter lunch. Stortjejen har haft 40grader feber och spytt. Storkillen kändes varm och jag mätte upp 38.6 i feber. zzzzz....
Dagen flöt på med lite shopping på Top Store med mamma,  besök av svärisarna, och T's bror med tjej. Alltid lika trevligt. L fick lite feber under em.

I natt har jag stigit upp 1/ggr i timmen och sövt om L. Jag har även fått galet ont i halsen.
Det känns sådär att 3/4 i familjen är sjuka. Jag ber en bön att T slipper.
Jag undrar, hur kan det finnas så mycket energi/bus i en sjuk bäbis?