måndag 26 maj 2014

Babysång och Hårfärg

Idag är det sista gången på babysången i stan.
Vi hann gå 2ggr. T får njuta till hösten av gulliga barn som sjunger, dansar och spelar på instrument.

Idag ska jag även färga mitt hår. Det är nog 3mån sedan och jag känner mig..naken!
Inte bara för att jag tappat ofantligt mkt hår, utan även för att d fjun som sitter kvar är så sjukt fattiga på färg, glans och styrsel. Bland d värsta som finns är att känna sig ful i håret. Jag liknar det med att gå naken på stan.
Jag och min frissa har funderat fram och tillbaka hur bi ska göra med mitt. Vi pratade om att avfärga (jag är ju råtta i botten och har en rätt mörk brun i sen flera år tillbaka) och färga lite ljusare brun, färga den vanliga rakt av eller färga den vanliga och lägga i slingor som blir BRUNA (inte blonda 80-tal). Tror på det senare alternativet nu för sommaren. Jag har ju väldigt svarta bryn så jag undrar om det skulle se konstigt ut med ljusare hår?
I viket fall som helst ska det bli awsome!