fredag 23 maj 2014

Fredag

Helg igen.
På söndag är det mammornas dag. Jag har önskat mig hotellfrulle (för att det är bland det bästa jag vet) och ansiktsoljan från c/o GERD (för att detta märker känns jäkligt bra och jag har rengöringen).

Det är pollen i luften. Hur vet jag det? Jo, min näsa sprutar snor och ögonen kliar och svider. Bilarnas tak är dessutom gula. jag äter Clarityn för jag ammar ju som sagt inte längre. 
Grönt är iaf väldigt skönt!


I morse vaknade lill-tösen kl5. Jag vägrade stiga upp så jag "tvingade" henne att somna om bredvid mig. T fick dock gå upp och blanda lite välling, men skam den som ger sig. Hon somna vid 6 och steg upp med pappi vid 6.30. zzzz... Hon däcka kl9 och jag ångrar att jag inte la henne OCH mig i sängen utan valde nyhetsmorgon i soffan. Det blir en dag i mysbyxor och otvättat hår. En prommis senare. Det är 20grader redan tror jag.. jag siktar på att softa på divanen på balkongen senare i dag.


Hoppas älskling är ledig imorgon. Vill verkligen bara vara tillsammans resten av helgen. <3