söndag 18 maj 2014

Sommarväder

Idag söndag = sommarväder.
Loppis på Lingonstigens fotbollsplan 12-15 kom sågs och segrade. Det var helt ok med folk men inte blev det några millioner i intjänade stålar som Kidsen hoppats på *skojar lite*: nåväl det var trevligt så länge det varade, de tjänade nog en 5-hunka och mammi kunde sitta på balkongen och lapa sol (ärligt så servade jag kidsen med vatten/saft/mat osv). Momme var här en stund och drack kaffe. Jag fyndade dessutom en BRIO gåvagn till Lily för en tjuga! 

Lilly och T är i boden på kalas. Jag har saknat dem hela dagen faktiskt, även om det har varit perrans med en dag bara med stor-barnen. Nu börjar maggarna kurra och solen skiner fortfarande på vår riviera-balkong så jag ska tända grillen och styra upp lite kött. jag har faktiskt lyxat med jordgubbar till e-rätt.