onsdag 14 maj 2014

Snart helg.

Idag börjar T jobba (grattis till ett kanonjobb). Om detta får han berätta själv. För min del innebär det att jag själv får styra upp allt med L på dagarna. Det känns både BU och BÄ. Kan inte sticka under stol med att det har varit skönt att vara 2 hemma, men verkligheten är ju inte riktigt den. Nåväl vi ska nog kunna få dagarna att flyta på som vi gjorde sist han jobbade (då var han ju borta ca12h/dag i snitt 5-6 dagar i v).
Idag ska vi ta en prommis till Emma på Nyfiket. Det var länge sen vi sågs å jag längtar efter henne.
Igår var vi ju på BVC. Att Lily skulle väga 6,7 eller mer var ju kanske av mig en önskedröm. Ärligt hade jag nog glömt vad hon vägde sist. Hon vägde i dagsläget 6565 och var 68,6 lång! Sprutorna gick bra men hon har sovit som en kratta i natt och jag är faktiskt dödstrött. Hon kommer undan med att hon är så fin :)

Imorgon kommer storkidsen LYCKA!
På lördag ska vi hela la familia till momme på middag. Eventuellt grillar vi körv på dagen, de sägs att det ska va kanonväder.
På söndag är det tydligen loppis här på kallkällan, dessutom på fotbollsplanen här utanför vårt köksfönster. Kidsen ska sälja grejer och jag ska vara med dem. L och T ska på kalas i Boden. Jag ser fram emot att ha egen tid med de stora. Dessutom älskar jag loppisar :)