lördag 2 augusti 2014

solokvist

T och L har åkt tåg till Kiruna i morse.
Det var eg. meningen att jag också skulle med men jag är hemma med storkidsen som är här till Tisdag. Vi åker väl upp i september om allt klaffar. Jag är så galet sugen å gå lite i fjällen.
Jag , mamma å bigkids åkte till Piteå havsbad (äventyrsbadet). Jag lämnade av dem andra där faktiskt, inte min vecka för bad så att säga, och drog en sväng in till pitstan. Nu är vi hemma igen trötta och lyckliga :)
Jag saknar mina två hjärtan som är borta..så mycket att det faktiskt är lite jobbigt. Jag är ovan vid denna situation. Gillar inte när familjen är ifrån varandra. Dock ska Emma komma hit å käka å surra. Kommer bli nice och jag får tänka på annat. Behöver vila lite faktiskt. Vila från bäbisansvar. Nätterna är jobbiga till och från och jag är klart utmattad vissa dagar. Men som sagt vara tillsammans är min melodi :)

Ska unna mig ett glas rosé.
Bilder kommer säkert på sikt som vanligt.
Ha en fin lördag det ska jag ha.