onsdag 27 augusti 2014

Skolstress

Igår var jag i skolan, hos sjukgymnasten på skolan igen, hem och sen BodyBalance.
Trött, stressad med skolarbetet och hade ont i magen. Blä.
Note to self: Läs inte en 100% utbildning (3 ämnen) samtidigt som du är mammaledig med en 9mån kid. Det funkar inte riktigt för mig men nu är det bara å göra sitt bästa å sen vara klar!

Sjukgymnasten ska göra sulor till mina onda fötter. Äntligen. Jag hoppas verkligen på en förbättring.
Bodybalancen var så gaaalet tungt första 20 min för jag har så ont överallt (höft fot knä axel) men jag kämpade mig igenom och slutet gick bättre. Längtar efter vattengympan.
Jag har tid hos ortopedläkare den 3e.

Lily då. Ja men gudars vad som händer mycket nu. Hon klappar händer och babblar å diggar till musik haha. Hon härmar djur, läser små böcker och har så smått börja trycka sig bakåt i lära-gå-stolen (hon har aldrig gillat den). Hon tar sig överallt på golvet, ålandes och upptäcker allt som kommer hennes väg.
Hon har blivit väääldigt jobbig att klä på och byta på. SUCK!.. det är faktiskt en kamp varje gång.
Nåväl bra att hon har egen vilja :)
Ska på 10mån koll den 10e tror jag det var.


Nu plugga medans hon sover. (kan sätta en hunka på att hon vaknar..typ nu!)