onsdag 20 augusti 2014

BodyBalance

Igår började skolan. Allt var sig likt. Läraren, de hon sa och hur hon sa det. Allt gick i repris. Klassen var ny (alla mina gamla blev ju färdiga förra julen..jag fick L). Det kändes helt ok. Det som kändes bäst är att jag redan har lämnat in 5/13 arbeten i den här kursen, för den är svår och det är 4v praktik 35/h. Vi fick som vanligt önska praktikplats. Jag har ju styrt upp 1v på operation med min kära svärmor (hon har fixat och jag är evigt tacksam), sen hade jag valt AVA, AKUTEN och GYN men min lärare rekommenderade mig att vara på någon av kirurgavdelningarna. Det blir nog så och jag har hört mig för med gamla klasskompisar som varit där och det verkar jättebra! Håller nu tummarna att det blir så. Kom till insikt med att jag förmodligen kommer att behöva använda glasögon från och med nu. Jag måste få in rutiner med pluggandet. Får nog bli kvällar när T är hemma och de dagar han är ledig.

Efter skolan mötte jag upp T och L i stan. Vi gav L lite mellis och sprang in på Åhléns och köpte 2 bodys, Lily har 1st för tillfället som passar. Man kan säga att vi ligger lite efter där. Ska såklart fixa fler men 2 är bättre än ingen liksom. Sämsta bilderna men ni fattar..


Handling, äta och träna följdes efter varandra på kvällen.
BodyBalance: En perfekt blandning av Yoga, Tai Chi och Pilates. Du tränar rörlighet, balans, styrka och avspänning till härlig musik. Ett förkoreograferat pass från LesMills.

Jepp det var kul, helt ok mot mina leder och knä, jag tror jag behöver detta och kommer satsa på att gå tisdagar och sen träna mitt sjukgymnastpass samt börja med vattengympa i höst igen.
Har äntligen fått en läkartid och ska också tillbaka till sjukgymnasten 24e. Har för tillfället värk i BÅDA fötterna höften axeln och knät..