tisdag 5 augusti 2014

Tillsammans

Så kom de hem. Och det känns såklart underbart.
Jag tror L inte har så stor koll på att hon varit utan mig 3dagar men hon var glad å se mig iaf och hon somna tätt intill mig efter vi duschat tillsammans.

De stora kidsen gick till sin pappa vid 23 och det lev tomt och tyst såklart. Vi har haft härliga och mysiga dagar tillsammans, 10st.
Emil har badat och Ebba badar!

Jag har sovit hyffsat för L var nog trött efter den äckligt varma å sunkiga tågresan och sov bra hela natten (vaknade till 1-2ggr å drömde/vände sig).
Idag är det tisdag och T har gått på sitt första av tusen arbetspass på raken. Helgen 16/17 är vi lediga tillsamman och har planer. Ska bli nice.
Det verkar vara kanon ute men lite blåsigt så vi får se vad som händer idag. Kanske försöker jag hitta Emma på nån strand, eller så tar jag och L en prommis. Dagarna går så fort med henne. Om mindre än en vecka blir hon 9 månader! Jag fattar inte vart tiden tog vägen..

Tokrolig bild på gullis.