tisdag 29 juli 2014

Träna

Det var dax nu. Ta tag i det efter ett sommaruppehåll på ca 3v. Träningen! Förutom att jag var med Therese på sh'bam förra v (kul, svårt aj i foten) så har jag knappt promenerat de sista veckorna. Kan bero på värmen till 99%. 
Jäklar i min låda vad jobbigt d var. Bara de första 10 min på crosstrainern fick jag typ blodsmak i munnen. Försökte titta på Lotta på Liseberg samtidigt men d gjorde nog bara saken än värre. Körde sen ben och magövningarna som sjukgymnast Dan givit mig. Dem är lätta (förutom en av benövningarna) och jag ska be om fler. 
Jag hade glömt vattenflaska så jag kraxade av törst efter mitt lilla pass. (Nej jag dricker inte ur de slemmiga kranarna där). Körde avslutning 5min crosstrainer snabbt tempo och högt motstånd så det brände i benen haha. Bara att kämpa på! 

Lily har börjar sova mer och mer på mage. Hon är så gullig när hon ska ligga nära och hålla en hand på en för att känna närhet. 
Här dock på sidan. 
Till helgen ska T och L åka till Kiruna. Jag är hemma med E och E. Jag ska erkänna att det känns jobbigt. Meeeen som T sa: släpp ditt kontrollbehov :). 
Kommer sakna så äckligt mycket!! 
Men det är bra både för mig och alla andra säkert. 
Om 3v börjar skolan. Träffade en av mina lärare igår på stan. Ett litet tecken liksom.
Känns både kul och ångestframkallande att börja plugga igen.
Målet är bara att bli färdig. Då kommer jag känna mig riktigt nöjd!