torsdag 24 juli 2014

pooool

Klart flickan ska ha en pool.
Alltså vilken Juli. Det är för varmt för mig och för L, iaf på natten och på dagen i solen, ute överallt.  Jag har badat i år. Det händer bara såna här varma somrar. I pool kan jag doppa mig närsomhelst men inte i hav/sjö osv. I Sverige alltså. Men nu har det hänt och jag tvekade inte ens ska ni veta. 

T har varit ledig tis och ons. Tisdag passade jag på att ta mig lite egen tid på stan (för det händer sällan och aldrig). Handlade doftpåsar till garderoben, en pyjamas och en top till L, Mjukisbyxor till Emil och nåt mer jag glömt bort. 1,5h går fort kan jag lova.



Jag var ju som sagt på BVC och kollade om L gått ner.
Icke! Upp 220g så det var ju mer än toppen.
Igår hann jag med ett besök på KRONAN (älskar ju som sagt secondhand) och även RUSTA och styrde upp en pool till L.
Vi packade ihop massa saker och drog till L farmor/farfar i Bodforsen. Bättre att bada där när man kan gå in, äta, toa, osv osv. Lily älskar verkligen å bada!


Den där fläkten jag köpte. Tack för din hjälp fläkt att sova och leva lite enklare här hemma. Hade verkligen tur att jag fick tag på en och en som var så otroligt bra!! Bästa köpet helt klart.

Idag kommer storkidsen. LOVELY.
Idag ska jag även på återbesök hos käk-kirurgen. Allt är bara fint med käken. Har haft lite ont i ärret men inget jag inte överlever. Mycket nöjd med den operationen. Om du har samma problem tveka aldrig! Lily har börjat sova på mage mer och mer. Hon är väl less å ligga på rygg!?
tror inte det är långt innan hon kryper. Nu kan hon iaf åla sig..bakåt.