tisdag 8 juli 2014

Packar

Jag är som sagt riktigt dålig på att packa.
Det blir oftast allt för mycket och jag släpar i onödan.
När man ska bort en hel vecka en hel familj med bäbis och vagnar, bilstolar (var för dyrt att hyra) golfklubbor och annat är det inte direkt lättare. jag har bestämt att packa så lite som möjligt den här ggn. Tror jag kommer lyckas för jag har så lite kläder jag passar/trivs i för tillfället.
Lilys första flygtur och första ggn till morfar och Berith :)
Jag kommer inte blogga nåt där så det blir uppdatering efter den 16e.

Ska till sjukgymnasten kl12. L hänger såklart med. T jobbar sin sista dag innan 1v semester. Stackarn han är värd minst 8. Jag har haft jobbiga dagar med värk, så ska ta upp det såklart.

Igår var det BVC dags. Lily väger nu över 7kg. Hela 5gram över ;)
Hon är 70,5cm (har stannat upp lite i längd, rätt bra så räcker kläderna strl 74/80 över sommaren).
Min våg hemma har pajjat..kanske ett tecken?!