måndag 21 juli 2014

Vädret

Alla talar om det, ingen vågar klaga på det..
För min del hade det kunnat vara iaf 5grader kallare om man fått önska.
Lily har det jobbigt i värmen, jag har det jobbigt i värmen och T har det svettigt i värmen (han har som tur Ac på jobbet). Det är värst på natten nu när det har fläktat NOLL. Vi har ca 30grader inne. Jag sover i stort sett ingenting och det beror inte på en vaken bebis (fast L vaknar hon me ibland å är varm/svettig) Nåväl det är underbart med sommar och jag funderade över vintern igår..fy faan..å då blev det lite lättare när jag vred ur tröjan efter promenaden från klintisstranden.

Balkongen är bara å glömma..

Idag ska jag på BVC med L.
Jag tycker som sagt att hon magrat, och maggen är helt ur balans. Bäst att kolla med tanke på att hon är tunn. Hon är på gott humör så hon är nog inte sjuk eller så. Återkommer med resultat.

Idag blir det nog inte nån strand. Jag har bilen (T lär ju ha fått vrida ur tröjan när han cyklat till jobbet) har tänkt styra upp en fläkt. Hoppas det finns några kvar! Kanske det kan hjälpa en smula här hemma.