fredag 4 juli 2014

Fredag

Så kom helgen igen.
Inte för att det är så stor skillnad mot vardag för min del, men T jobbar kortare dagar och på lördag får man ju käka godis ;) (jag äter väldigt sällan godis).
Det har varit regn i 2dagr, och idag är det mulet. Lite småskönt men trist för man tar sig inte ut nästan alls. jag blir tokig av att bara sitta hemma i flera dagar.
Igår tog jag och Ebba buss in till stan och kollade. Jag handlade ingenting men hade behövt köpa tvål åtminstone. Nåja det får ske på sikt. Vi får va skitiga helt enkelt. ;)
Är på jakt efter nya leksaker till L. Hon har liksom vuxit ifrån de hon har (eller så är hon less dem).
Har inte sparat så mkt från E och E tyvärr, mest bebis leksaker och nu är hon ju ingen bebis längre. Hon kräver lite mer avancerade saker känns det som.


 
Om 5 dagar åker vi till pappa.
Vi längtar alla så oerhört mycket efter att få vara lediga tillsammans och åka till härliga Gräddö/Norrtälje/sthlm.
Jag får återkomma med bilder därifrån sen när vi är hemma.

Norrtälje