söndag 27 juli 2014

Strandhäng

Idag har vi planerat att hänga med Emma å hennes flickor på stranden. Lulsundet är platsen för detta evenemang. jag har styrt upp småplättar och blandar väl ihop en flarra välling till L. Hon äter alltid innan vi går så hon är förhoppningsvis nöjd nån timma. Det har varit sjukt varmt inatt. Jag blev galen och la mig på balkongen vid 1.30 sen i Ebbas rum sen gick jag tillbaka till vårt sovrum nån gång vid 3. Tror L sov rätt ok från det iaf till ca 6 då jag hörde hur hon låg på magge å gulla. T steg upp med henne som vanligt <3 Nu rinner svetten och jag bör dricka betydligt mer vatten än vad jag gör. Ska hälla upp flera kannor så jag har klart. Imorgon ska det bli lite sämre väder. Vet inte hur tacksam jag skulle bli för det?!
Bilder från dagen dyker säkert upp senare!