onsdag 19 februari 2014

Roadtrip


Idag åkte jag och L till Piteå. En liten roadtrip. Det är Lilys andra för hon har ju varit till Happis när hon var typ 2v (jag var så sjukt sugen på IKEA då).
Roadtrip kan man ju kalla det då d är mer än 5mil va?!
Hälsade på pappi på jobbet, åt lunch med honom och fina Lizella och hennes lika fina mamma. Så himla kul och trevligt! 3,5h slog vi ihjäl. Det gör vi snart om känns det som :)
Fick med mig 2 linnen, 2 tröjor och 2 ramar. Nu äntligen ska jag försöka få upp de fina Rinnevou tavlorna i sovrummet.
Bl.a. den här.
Imorgon ska jag till tandläkaren. Känns sådär, inte för att jag tycker det är så hemskt, men det har fasen slutat ila i den tanden jag trodde det var hål i. Jaja lika att kolla så är det gjort.
Har styrt upp lite grejs inför dopet. Bakelser är beställda nu. Det blev från Holms. Jäkla mysigt d är där. Var tvungen att köpa med mig några kakor och en MEGA chokladboll hem ;). TVUNGEN!
Jag har köpt en klänning som jag tänkte ha på dopet. Jag hatar att köpa kläder till högtider osv. Blir alltid stressad över att jag måste hitta något och dessutom är jag en mjukisbyxatshirtmjukiskjolleggings-tjej så jag har jättesvårt att hitta finkläder.
Tycker antingen jag ser ut som en tant (vilket jag iofs är) eller som en jättebaby.. fånig på nåt sätt. Usch. dessutom hatar jag nylonstrumpor, och det är ju ett litet måste till klänning iaf vintertid. Det har jag kvar att köpa. Jag vet ärligt inte om jag älskar eller hatar klänningen jag tillslut hittade (efter att ha varit 2ggr i den butiken samt 2 gånger i alla andra butiker), men det blir den punkt slut.
Fredag är det åter igen massage för bäbbarna och lunch efteråt med mammisarna. Det är gött å va mammaledig! Idag lyste tom SOLEN!