måndag 10 februari 2014

prutt

Asså jag vet att jag har humor som är rätt låg och säkert uppskattas den inte av alla..men jag kan inte låta bli att dela med mig av ett blogginlägg från en av de bloggar jag läser.

"En vän kom förbi mig med semlor i dag. Vi satt och mumsade och hade följande diskussion:
Jag: Hade ni kul i går?
K: Ja, men det började inte så bra. Taxichauffören blev jättearg. Ville typ slå oss.
Jag: Va?! Varför?
K: Jag pruttade i taxin. Högt. På skoj liksom. Men han tyckte inte det var så kul.
Jag: Vad sa han?
K: ”Skulle du tycka det var kul om jag kom till ditt jobb och la en prutt?”, sa han. Och jag svarade att det faktiskt vore jättekul. För det skulle ju vara det.
Jag: Var det en stinker?
K: Nej, den var totalt doftfri. Sen när vi gick av gjorde han den där ”I’m watching you”-grejen med fingrarna. Jättesur".

Lily fisar också. Ibland jättehögt. De är inte doftfria.