måndag 3 februari 2014

Vågen visar

-15kg för min del sen förlossningen! heja mig.
Lily väger nu 5030g och mäter 60,5cm.
Vi har fått en tid hos barnläkare för hennes torra kinder/eksem som vi slagits mot i helgen.
Idag är det milt ute. Någon plusgrad tom. Härligt att promenera till BVC och sen mot stan för att luncha med mamma och vidare till min moster som idag fyller 60år! Grattis Kajsa. Hon bjöd på god tårta, och sherry! Lily åt bara välling. Traskade hemåt med L sovandes i vagnen när det blivit sådär blå/svart på himlen :).
 Nu väntar vi på pappi som har jobbat sin första dag på gamla jobbet med ny befattning ;). Ska bli spännande att höra hur det var.
Imorgon tisdag har vi nog inget inplanerat men onsdag ska jag å röntga min käke och sen på mamma-dejt på Mat&Prat. Ska bli skoj. Torsdag ska jag försöka hinna med att styra upp inför Ebbas fest som hon ska ha i helgen samt ev. hinna träffa en kompis, Fredag blir nog att chilla och invänta storkidsen. Veckan kommer rusa iväg känns det som.
Ha en fin måndagkväll.