torsdag 20 februari 2014

Tandis

Nej det var inte hål i tanden..det var en SPRICKA på sidan av tanden. Vad gör tandläkaren åt det då undrar ni kanske? Ingenting. Eller jo jag fick ett lite tjockare fluorlack som jag ska pensla med varje kväll tills lacket tar slut antar jag. Jag (och tandläkaren) hoppades på att det skulle bli bra annars får man typ borra sprickan och fylla igen på nåt sätt. Hoppas slippa det.
Lily var med till tandis. Alla gullade med henne. Alla tyckte hennes mössa var fin (den momme har stickat av grått alpackagarn). Här är den mindre versonen (Lily var nog ca 2-3v här) av mössan men den ser likadan ut fast med rosa sicksack trådar.
 
Imorgon är det då fredag igen och babymassagens sista träff. Ska använda babyolja den här ggn och se vad som händer. Storkidsen kommer. Fredagsmys och helahelgenmys eftersom T är ledig! Ska passa på att dra med E & E och kitta upp dem inför dopet. På Onsdag kommer prästen och styr upp detaljerna med mig ( T är bortrest). Tror dock det är helt ok för honom att jag väljer psalmer.. ska fasen googla på det, men som det känns blir det endast tryggarekan.
Kanske man kan välja "den blomstertid nu kommer? Vore ju fint.