söndag 16 februari 2014

OS GULD!

Ja men så trevligt..igen!
Vi vaknade 7.30 av mobilernas alarm. Vi ville vara i hyffsad tid till frullen på Quality.
Jisses vad vi käka. T kunde knappt andas efteråt. haha.. Stackarn´ som skulle å jobba.
Jag och Lily har kollat OS i soffan med täcke och kudde. Kan liksom inte klaga.
Har styrt upp en del inför dopet. Alla inbjudningar är postade (heja heja) och det verkar som att d flesta kommer. Vi blir en liten trevlig samling familjemedlemmar på ca12pers. Lovely!
Måste beställa bakelser. tror det blir på HOLMS eller TREND. Jag vill ha vita, lite mindre än vanligt, med chokladmoussefyllning (tror jag) och har väl tänkt mig betala ca 20kr/st för dem. En ska dessutom vara mjölkfri :).

Jag har upptäckt littlephant.
Fy fasen va söta saker. Jag är kär i deras skötväskor ALLIHOPA!
Dem är såklart svindyra.. man kan ju önska sig ;).

 
Skulle passa Lily..lång som en giraff ;)