torsdag 9 januari 2014

En bättre dag.

Skönt.
Läkaren från 56an ringde och frågade om läget, ville att vi skulle gå på BVC och väga L.
Sagt och gjort jag knallade iväg i snöstormen som råder idag, tjänade ett antal kalorier på den raska promenaden (idag är det fasen inte halt), vägde dotra och blev glatt överraskad av resultatet med tanke på nederlaget med antalet ml mat/dygn. JÄTTEGLAD!
Älsklingen har blivit lite sjuk :( så han är förpassad att inte vara så mkt med L idag och tvätta händer i sprit. Stackars <3
Vägde mig i morse. -2kg. Lycka!
Tog en chokladbit för att fira, fy fasen va gött.


Igår var jag, mamma (som hoppade in i T´s ställe), E och E på "Trollkarlen från Oz", riktigt kul faktiskt om än både jag och barnen var trötta. Tobbe trollkarl och Markoolio spelade två av figurerna i pjäsen. Kul att göra något tillsammans, tack svärmor och svärfar för biljetterna.

 
Imorgon det obligatoriska fredagsmyset då de stora Kidsen kommer och jag tror det blir fruktsallad den här gången för det är lääänge sen, dessutom schvingött.
Vi hörs.