onsdag 8 januari 2014

Regn och vårfåglar i januari?

Jag vet inte om det är bättre med regn och obeskrivlig halka eller svinkyla och massor med snö? Vi har iaf. det förstnämnda här idag (och har haft i månaderna 2..3..typ).
Igår var vi till 56an med L och vägde. +80g på 5 dagar. Sådär. Vi blev utskrivna med recept på althera (ny ersättning), hon hatar den och vi har inte fått i henne mkt mat sista dygnet. Jag är trött ledsen och irriterad. Blir väl att vi ringer 56an senare idag om det inte blir bättre med portionsstorlekarna. Stackars liten :(.


Min vän som är i Thailand messade igår. Hon har köpt upp Thailands alla Lisa Rinnevous tavlor och frågade mig om jag ville köpa någon. SÅKLART!, frågan är bara vilken/vilka. Av alla dessa små karameller är det inte lätt att välja. Jag älskar hennes tavlor.
Dessa är de jag väljer mellan:



 
 
Den här har C redan köpt åt oss :)

Den här har jag beställt fast med rosa bakgrund.
 
Vi har ju blivit med matta också.
Ikeas Stockholm (350x250) pryder numer vårt vardagsrumsgolv.
 
Jag har sett ut lite andra saker som jag skulle vilja ha från Ikea.
Till sovrummet

Behöver vekligen nya stolar, dessa är lite coola.

Kan man annat än älska denna nya serie?


Nåja vi får se vad som inhandlas den dagen vi besöker IKEA.