torsdag 23 januari 2014

Uppdatering!

Känns som att jag ligger efter med uppdatering av vissa saker.
Käken: Jag kommer att opereras i mars/april typ. Jag har djävulska problem emellanåt med att äta/gapa/bara ont/osv. Ser väl fram emot att det ska vara över så jag kan sikta på att bli bra och slippa värk. Jag har fått en massa piller mot värken (och eftersom jag inte är ett FAN av tabletter känns det sådär att knapra i sig 12st/dag).
Hälsan/Vikten: Jag kan gå igen! Även om det inte går så fort och jag inte klarar av att gå mer än 5-6km så känns det underbart. Jag räknar kalorier och ser framsteg på vågen.
Lily: Mår betydligt bättre och äter bra, men sämre emellanåt. STRESSANDE! Idag var vi och vägde henne och det var helt ok. Än är hon inte uppe i 5kg men lång är hon iaf vår sessa. :)
När vi var på 2mån koll hos läkare Erik så tyckte han att hon skulle få röntga höften... han tyckte sig känna ett klickljud. Alltid är det nåt! Vi hoppas såklart på det bästa. Tid för detta den sista januari.
Vädret: Betydligt varmare och nu kan man gå ut med både Lily och sig själv utan att dö av kylan!
Dop: Vi har iaf halvt bestämt oss för lokal för dopfika och vilken slags mat/fika som vi ska bjukka på. Vi är dessutom halvvägs med dopinbjudningarna! heja oss..
Jobb: Inget för min del på väldigt länge, men GRATTIS till min älskade T som fått ett han verkligen förtjänat (jag är så stolt över dig) mer om detta på sikt ;).

Imorgon fredag och de stora barnen kommer! Underbart :)