söndag 13 april 2014

Tjejkväll

En riktigt trevlig kväll med många långa höga skratt!
Vi inmundigade göttig sushi, fasen d är riktigt riktigt gott faktiskt var evigheter sen jag åt det.
Kan varmt rekommendera ODOD´s 12 bitars.


Ja vad ska jag säga..bilden talar sitt egna språk..fint pyntat av Tessan efter ett eller 3 glas vin.
Min klara favorit av pyntet. Så kände jag mig på söndagen.
I min gottepåse/bolagspåse fanns följande:
1 Bacardi Breezer Vattenmelon (smakar som glassen spirello om ni mins)
2 Cider (päron och persika) en av dem smakade så illa att jag hällde ut den ;)
1 tjeckisk öl Urguell (till sushin)
1 alkoholfri grejj med smak av blodapelsin - god!
Den obligatoriska instagrambilden #girlsnightoutbio @bioklubben
Tessan ville vinna en tävling..ja vi hoppas!
Söndag: cola och långprommis gör susen för trötta mammor.
Jag kom hem kl:1
Hade en tokrolig kväll men jag kan ärligt erkänna att krogen är inget för mig!
Tack alla inblandade för alla skratt och god mat. <3