tisdag 1 april 2014

Aprilskämt

Nej jag drog inget.
Jag har blivit för dölig på att komma på sånt där.
Tror inte jag blev lurad heller..

Detta var ju kul iaf ;)


Nåväl vad händer idag då.
Ska med Ebba till spec.tandis kl 13 och efter det är det dags för mammaträff igen. Tjohej!
Idag ska vi försöka tränga oss in på UNIK (postens lokaler), lokalen är ju stor nog för oss 7 med barnvagnar. Undra om vi är hatade eller älskade av andra som vill få plats. Vi skiter i vilket utan tar plats där vi hittar den haha :)
Lily har blivit så go och medveten.
Igår försökte jag lära henne pussljud, och hon svarade med sitt smackande med tungan. Så som hon gör när hon äter det hon älskar, mangopuré eller mosad banan med grädde (oatly). Underbara unge.
Igår när hon skulle somna (numer helst i famnen) tittade hon mig djupt i ögonen och strök/pillade hon mig länge med sina små fingrar på kinden.. Kärlek <3