tisdag 1 april 2014

käkleden

Så nu har det gått 2v sedan operationen av min käkled. Hur mår jag då?
Hyffsat.
Jag har börjat få tillbaka kännsels i huden från skallen och nedåt halsen så det värker en del emellanåt. Jag tar en del värktabletter morgon och kväll.
Jag har fortfarande en viss svullnad vid örat och tinningen men jag hoppas det ska försvinna på sikt. Ska på återbesök nästa måndag så jag får väl höra vad läkaren säger om allt detta.
Jag kan gapa bra och äta går utan problem, jag bli dock en aning överansträngd och får väl sota lite för det på em/kvällen och natten. Sover dock betydligt bättre och kan nästan ligga helt på den opererade sidan. idag när jag nös gjorde det lite ont. När jag gäspar tar jag det försiktigt omutifallatt det skulle göra ont. Känns lite såklart. Så långt är jag nöjd. Såret ser ok ut.

Idag är det lite sol ute. Det var flera minusgrader på morgonen men det blir ju alltid varmare av att solens strålar värmer. Ska ta en prommis till nyfiket och hälsa på Emma. Igår var vi bara hemma och chilla, tvätta, dammsög osv. Skönt med hemmadagar. Jag hade förresten galen träningsvärk i låren/muskelfästet skinka/lår. Ghaaaa... Använde ju mina Reebok Easytone i lördags kväll då jag var ute å promma å det tog antagligen mer än man trodde hahha. jag är så galet otränad.