torsdag 19 december 2013

Julklappar

Jag är värdelös på att slå in julklappar och presenter.
Det knorvar sig alltid med tejpen och ofta händer det att pappret inte räcker runt paketen.
Snören kan jag dock knorra helt ok fast egentligen tycker jag det passar bättre på presenter. Undra om det finns någon kurs i paketinslagning? Om inte så kommer jag nog köpa färdiga påsar och lådor till framtida jular så mina nära och kära kan få fina paket av mig också.
Nåväl alla julklappar är uppstyrda.
Idag var vi på BVC och vägde Lily igen. Hon har börjat vara mer vaken (dessutom på nätterna från typ 22 till 03..suck) och alert så den här gången visade vågen 75g upp, inte lika mkt som innan alltså men hon mår fint. Dock är ögat lite kletigt och rinner fortfarande så de tog en ny odling. Ska försöka massera runt ögon och näsa så tårkanalerna kommer igång lite mer också.
Imorgon är det fredag. Önskar mig en helg med massa mys. <3