tisdag 10 december 2013

Gå upp och gå ner.

Jag och Lily för en kamp mot vikten.
Eller det är nog mer jag som för kampen, hon bara äter och sköter sitt på bästa sätt.
Jag äter och vågen står stilla.
Kan i och för sig bero på att mina måltider oftast följs av eller blandas med fikabröd, läsk och annat gött. jag vet inte vad som har hänt för jag har aldrig varit en älskare av socker tidigare. Nu skulle jag kunna äta lussekatter och dricka cola till frukost, lunch och middag! TYP!
Det blir att götta sig fram till jul och sen ge det där jävla löftet till nyår.
9kg ska fan bort så jag är på startvikten innan graviditeten och sen ska helst 5 till bort :)
När jag nu tänker efter är det imorgon 1 månad sedan hon föddes vår lilla sessa, så jag kanske inte ska ha för höga krav..än.























Sessan väger idag 4300g. Hon har en stadig viktuppgång på 20g/dag. Heja Lily!
Hon har dessutom börjat fästa blicken och ler inte bara när hon fiser. Känns som en framgång :)
Jag vill också hylla min älskade dotter E som idag tog spruta nr2 av Gardasil, med lustgas.
Mamma är så stolt över dig!
Mina fina flickor :)