fredag 13 december 2013

Hobbit - smaugs ödemark

Igår var jag och min bror på bio.
Vi såg Hobbit - smaugs ödemark, den var bra.
Jag kunde tom uppskatta 3D effekten vilket jag annars upplever jobbigt.
Whats up med de där glasögonen egentligen? De känns liksom för små.
Dessutom upplever jag alltid att det är så jäv..kallt i biosalongen.
Filmen var lång, 2h och 40min, jag längtade efter min familj efter 30min.











 
 
 
 
Det var ju lucia igår också.
E och E har blivit så stora så nu är luciatåget ett minne blott.
Jag och T kände ändå att vi ville styra upp lite stämning så vi styrde upp en liten fotosession med L.
Hon var nog måttligt road av detta.
En och annan bild ställde hon i alla fall upp på.
Längtar tills vi får se henne i luciatåg på dagis (numera förskola, jag kommer alltid säga dagis).























Idag lördag -12,5 grader då jag steg upp 5.30 för att köra bror till kallax.
På vägen dit (och även hem) mötte jag kanske 3 bilar.
Jag kände mig som Will Smith i I am legend, ensam.
Det var skönt att komma hem till alla mina älsklingar <3