söndag 14 september 2014

Val 2014

Lily fick haka på mig å rösta. 
Mamma var också med, hon har varit å hjälpt mig (lekt) med Lily för jag blev så förkyld i fredags (T jobbar hela helgen går på pappaledigt i morgon)..så typiskt när jag nu imorgon börjar min praktik!!! Jag mår dock betydligt bättre nu så det blir att ställa kl5.30 (veiron) masa sig upp i duschen och åka mot sjukhuset! Det går inte att beskriva hur spännande det känns att få vara på op första veckan. Jag får återkomma om mina förväntningar var för höga, om jag svimmat eller spytt och om det är nåt jag kan tänka mig jobba med i framtiden. Efter 1v är jag 3v på kirurgen. Även det blir spännande! 
Lily gör så mkt framsteg nu. 
Kryper överallt (ej på knä men drar sig och bakåt) sätter sig, babblar, sjunger, hetsar, placerar saker uppe på typ bord/soffa osv, säger ofta nejnej.. (Undra varför ;) )  hon är över rörlig i lederna tydligen men det verkade inte som att d var nån fara på taket sa läkaren vid 10mån kollen. Vi ska ge henne 2mån att börja stå (för det gör hon inte och har aldrig gjord när man håller henne i 'ståläge/ställning' i famn eller på golvet. 
Huvudsaken hon har humor känner jag! 
När jag ser den här bilden tänker jag på de där små flickorna på rullskridskor som åkte under en stång som var ca 5cm ovanför marken.. Googla det om du inte vet vad jag menar..