måndag 13 oktober 2014

Uppdatering

Eller så inte alls, för jag har fasen glömt så mycket av vad som har gjorts den sista månaden haha.
Praktiken är klar. Den var kanon. Jag fick jobba 2 dagar efter tom.
Lily fyller 1 år om en månad. Jag är mållös hur fort tiden har gått.
Hon har tyvärr varit förkyld 2 ggr (den andra gången pågår nu, sen i natt) och det finns inget värre än när de små är sjuka. Usch!
Jag läser för tillfäller Lindrande vård och är inne på 3e veckan av 6. Sen följer vårdpedagogik och när jag är klar ska jag dra den skönaste sucken, in och utandning som kommer höras mils vis av lättnad av att äntligen vara färdig USKA! Som en Kollega på kirurgen sa: Då måste du gå in och beställa från vårdväskan å jaa det ska jag ta mig tusan.
T har börjat jobba igen, jag förstår att han tycker det är trist att vara borta från L hela dagarna. Jag kände desamma när det var jag.
L Har fått plats på dagis (hojja vi är blödiga) VILLA KREATIVA på klintbacken. Det var vårt 2:a hands val men vi har tackat ja och står ändå kvar på !1:a handsvalet. Vi får se när det blir inskolning men säkert är då att det blir inte många dagar och timmar hon kommer vara första månaderna som det känns. Uppföljning på det kära vänner.
Imorgon är planen att jag å T ska gå hand i hand med L i vagn till stan och kolla, mysa, fika och pussas  <3 *kär*