måndag 27 oktober 2014

Kalashelg

Asså jag tror inte jag har ätit vettig mat på hela helgen!
Lördag blev det max efter Arcus och jag hade så sjukt ont i magen efter det..hela natten och söndag morgon. Drog i mig frulle typ kaffe och kvarg, och efter plugg och storhandling (ingen lunch) åkte vi alla på 1-års kalas för bebis nr1 i mammagruppen :) Göttigt fika!
Jag och Carro hade bestämt planeringsdejt (mer om det en annan gång) på Savoy med tillhörande afternoon tea! Ja men jösses..det blev min middag. Ska tilläggas att vi fick in en bricka för 4 pers efter vi ätit upp vår egna för 2. Den andra fick vi liksom lite på köpet för det hade blivit en miss i deras bokning. Inte fällde vi några tårar över det.. Kan säga att kvällen gick i illamåendets tecken. Nu måste jag styra upp det här med maten igen känner jag.