fredag 2 oktober 2015

Käkoperation

Jag får många mail ang. min käkoperation som jag gjorde för ca 1,5 år sedan. 
Innan jag skulle operera mig googlade jag efter info och bloggar osv ang detta. Hittade inte många alls (tror det var en som skrivit om det tidigare) så jag beslöt mig för att skriva ner min erfarenhet! 
Kag har varit dålig på att uppdatera och berätta om hur det har varit efteråt här på bloggen, har svarat på alla mail och försökt ge min version och pepp till dem som eftersök det. 
Många undrar över ärret..om det syns var det sitter osv. 
Lägger härmed upp en bild (sämre kvalla)  på mitt rätt obefintliga.
Hittar du det är du bra. 
Ett litet veck vid örat är det som finns lvar å då har man skurit ca3cm ovanför örat (som då döljs av håret) och kanske sammanlagt 7cm ärr. Jag är nöjd!
Ska försöka skriva mer hur jag har det idag med min käket men nu måste jag å jobba.